Training și învățare experimentală

 Roadele muncii noastre și calitatea programelor noastre de training și învățare experimentală se măsoară prin creșterea performanței echipelor în cele peste 175 de companii ce ne-au ales drept parteneri de training.

 Viziunea noastră despre procesul de training și învățare continuă:

 Growing People- The Heart of Organizațional Transformation

 De ce un proces de Transformare ? 

  • Investind în oameni, creșterea este una continuă iar schimbarea vine din INTERIOR către EXTERIOR.

  • Până acum cursurile erau privite mai mult ca un eveniment decât ca un proces în sine. Un proces de dezvoltare necesită continuitate și oferă rezultate în timp, pas cu pas.

  • Pentru noi, programele de training nu sunt simple procese de transfer de cunoștințe, idei, concepte, informații. Procesul de transformare înseamnă concentrare asupra OMULUI în întregul sau: minte, corp și suflet

BENEFICIILE implementării conceptului:

  • Dublează productivitatea și performanțele angajaților.

  • Crește gradul de satisfacție al angajaților, implicit gradul de satisfacție al clienților.

  • Asigură o bună înțelegere a direcțiilor critice ce necesită corecție și dezvoltare.

  • Oferă toate instrumentele și cunoștințele necesare dezvoltării afacerii.

  • Crește încrederea oamenilor și amplifică exponențial gradul de implicare.

Mai mult, absolvenții Programului își vor dezvolta:

  • Abilități de auto-observare și auto-corectare.

  • Capacitatea de ascultare, înțelegere și implicare.

  • Atitudinea și sentimentul de apartenență la echipă.

  • Nivelul de asumare a responsabilităților.

  • Sentimentul de împlinire și auto-motivare.

 *Pentru noi fiecare client este UNIC

Iată câteva exemple din cele mai solicitate programe :

 

Team Excellence

Program de învățare experimentală și transformare comportamentală

 pentru performanța și coeziunea echipelor

 

motivarea non-financiară a angajaților și creșterea încrederii acestora în potențialul și viitorul companiei și crearea cadrului propice pentru interacțiuni constructive.

  identificarea și eliminarea factorilor care ar putea împiedica echipa să își atingă obiectivele stabilite.

  reducerea timpului de refacere a proiectelor din cauza necomunicării clare a obiectivelor.

  creșterea eficienței proceselor și a profitabilității organizației.

Învățarea Experimentală dezvoltă

 Încrederea în sine – ajutând participantul să facă diferența dintre vanitate și încredere de sine.

  Motivația internă – ajutând participantul să își regăsească resursele necesare de a acționa performant pe termen mediu și lung.

  Competitivitatea – ajutând participantul să își controleze anxietatea legată de concurență și să performeze bine sub presiune.

  Perseverența – dotând participantul cu uneltele (psihologice și profesionale) necesare ducerii acțiunilor la bun sfârșit.

  Concentrarea – învățând participantul cum să își declanșeze și să își păstreze concentrarea pe obiectiv.

  Echilibrul psiho-emoțional – furnizând participantului metodele științifice necesare depășirii limitelor create de propria minte și păstrării echilibrului psihologic în zona de maximă performanță.

  Gândirea strategică – antrenând participantul să acționeze conform unor planuri și strategii stabilite în avans.

Traininguri de vânzări - Sales Excellence

          Vânzarea psihologică – Noua paradigmă

          Academia de vânzări consultative

          PHONE EXCELLENCE – Sales Excellence by phone modul 1

          Persuasiune și influență în vânzări

          Vânzarea tehnică –Arta performanței

          Negociere la superlativ.

Traininguri Customer Excellence

          Excelentă în relația cu clienții – față în față

          Ghid de bune practici – excelență în comunicarea scrisă și verbală cu clienții

          PHONE EXCELLENCE – Customer Excellence by phone modul 2

          Reclamațiile și gestionarea clienților dificili

          Excellence în Customer Management (nivel avansat)

          Fidelizarea și loializarea clienților

          Comunicarea eficientă și construirea relației (clienți interni, clienți externi)

          Excelență în relația cu pacienții

 

Contactati-ne