Consultanta-Antreprenoriala-si-Start-Up

Training si invațare experențială

Roadele muncii noastre și calitatea programelor noastre de training și învățare experențială se măsoară prin creșterea performanței echipelor în cele peste 175 de companii ce ne-au ales drept parteneri de training.

Viziunea noastră despre procesul de training și învățare continuă:
Growing People- The Heart of Organizațional Transformation

De ce un proces de Transformare ? 

  • Investind în oameni, creșterea este una continuă iar schimbarea vine din INTERIOR către EXTERIOR.
  •  Până acum cursurile erau privite mai mult ca un eveniment decât ca un proces în sine. Un proces de dezvoltare necesită continuitate și oferă rezultate în timp, pas cu pas.
  •  Pentru noi, programele de training nu sunt simple procese de transfer de cunoștințe, idei, concepte, informații. Procesul de transformare înseamnă concentrare asupra OMULUI în întregul sau: minte, corp și suflet

BENEFICIILE implementării conceptului:

 

  • Dublează productivitatea și performanțele angajaților.
  • Crește gradul de satisfacție al angajaților, implicit gradul de satisfacție al clienților.
  • Asigură o bună înțelegere a direcțiilor critice ce necesită corecție și dezvoltare.
  • Oferă toate instrumentele și cunoștințele necesare dezvoltării afacerii.
  • Crește încrederea oamenilor și amplifică exponențial gradul de implicare.

Mai mult, absolvenții Programului își vor dezvolta:

 

  • Abilități de auto-observare și auto-corectare.
  • Capacitatea de ascultare, înțelegere și implicare.
  • Atitudinea și sentimentul de apartenență la echipă.
  • Nivelul de asumare a responsabilităților.
  • Sentimentul de împlinire și auto-motivare.

Program de învățare experimentală și transformare comportamentală pentru performanța și coeziunea echipelor

  • motivarea non-financiară a angajaților și creșterea încrederii acestora în potențialul și viitorul companiei și crearea cadrului propice pentru interacțiuni constructive.
  • identificarea și eliminarea factorilor care ar putea împiedica echipa să își atingă obiectivele stabilite.
  • reducerea timpului de refacere a proiectelor din cauza necomunicării clare a obiectivelor.
  • creșterea eficienței proceselor și a profitabilității organizației.
  • Încrederea în sine – ajutând participantul să facă diferența dintre vanitate și încredere de sine.
  • Motivația internă – ajutând participantul să își regăsească resursele necesare de a acționa performant pe termen mediu și lung.
  • Competitivitatea – ajutând participantul să își controleze anxietatea legată de concurență și să performeze bine sub presiune.
  • Perseverența – dotând participantul cu uneltele (psihologice și profesionale) necesare ducerii acțiunilor la bun sfârșit.
  • Concentrarea – învățând participantul cum să își declanșeze și să își păstreze concentrarea pe obiectiv.
  • Echilibrul psiho-emoțional – furnizând participantului metodele științifice necesare depășirii limitelor create de propria minte și păstrării echilibrului psihologic în zona de maximă performanță.
  • Gândirea strategică – antrenând participantul să acționeze conform unor planuri și strategii stabilite în avans.
  • Vânzarea psihologică – Noua paradigmă
  • Academia de vânzări consultative
  • PHONE EXCELLENCE – Sales Excellence by phone modul 1
  • Persuasiune și influență în vânzări
  • Vânzarea tehnică –Arta performanței
  • Negociere la superlativ.
  • Excelentă în relația cu clienții – față în față
  • Ghid de bune practici – excelență în comunicarea scrisă și verbală cu clienții
  • PHONE EXCELLENCE – Customer Excellence by phone modul 2
  • Reclamațiile și gestionarea clienților dificili
  • Excellence în Customer Management (nivel avansat)
  •  Fidelizarea și loializarea clienților
  • Comunicarea eficientă și construirea relației (clienți interni, clienți externi)
  • Excelență în relația cu pacienții

Invatarea experimentala sau invatarea experentiala presupune metode prin care copii pot invata mault mai usor alaturi de un grup de participant si un profesor experimentat.

Aceasta metoda a fost creata de David Kold, in 1984, ca o teorie in contrast cu invatarea clasica. Cel mai eficient mod de invatare este prin experienta. In practica, mai degraba invatam prin a incerca anumite experiente decat prin a asculta de sfatul sau invatatura unei persoane.

Invatarea experentiala se realizeaza prin asigurarea unui cadru prin care se stimuleaza creativitatea participantilor. Se pun in practica diverse experiemnte care mai apoi sunt concluzionate de catre professor.

Leadership training-SUCCESSFUL LEADERS ACADEMY

Pentru mai multe detalii, va invitam sa ne contactati.